Una dintre cele mai frecvente nemultumiri manifestate in cazul serviciilor stomatologice tine de lipsa comunicarii dintre personalul medical si pacienti. O abordare gresita, prezenta insa in cadrul mai multor cabinete de profil.
Clinica dentara din Bucuresti, Plaza Dent, sustine schimbarea modului in care se comunica cu pacientii, punand accent pe deschiderea catre acestia, transparenta si informare corecta.
De astfel, in aceasta idee, clinica mentionata anterior bifeaza si o prezenta online atractiva pentru pacienti, care pot gasi informatii utile pe PlazaDent.ro.
De ce comunicarea este un proces atat de important intr-o clinica dentara?
Comunicand eficient cu pacientii, medicii dentisti ii pot informa corect, ii ajuta sa inteleaga de ce este important sa nu neglijeze sanatatea orala, de ce tratamentul pe care il recomanda este valid si important.
Daca lucrurile sunt explicate clar, pacientii pot lua decizii informate cu privire la ingrijirea orala, ceea ce minimizeaza riscul nemultumirilor.
Clinica dentara din Bucuresti | Clinica stomatologica din sector 6 | PlazaDent.ro
Practic, daca tratamentele si interventiile la care vor fi supusi le sunt explicate clar pacientilor inca de la inceput, acestia se vor simti in siguranta si vor reveni cu incredere. La Plaza Dent, clinica stomatologica din sector 6, Bucuresti, acest lucru se intampla, pacientii vin in centrul atentiei personalului medical.
Exista medici care in cadrul primei intalniri cu pacientul, 99% din timp se focuseaza pe a explica fiecare conditie sau scenariu prin care acesta va trece in timpul perioadei de tratament. Aceasta consecventa asigura ca pacientii sa inteleaga cu adevarat ceea ce se intampla si ajuta la evitarea comunicarii gresite.
Un stomatolog implicat noteaza cele mai importante aspect ce tin de fiecare pacient in parte, pentru a nu omite informatiile importante in cadrul celorlalte intalniri care vor urma. In prezent, cu atat de multa tehnologie la indemana, nu este dificil sa se creeze baze de date care sa contina toate informatiile relevante pentru un pacient.
Similar oricarui alt domeniu medical si in stomatologie trebuie sa se aiba in vedere aspect care chiar conteaza pentru pacient, iar comunicarea optima este unul dintre cele mai importante.