Pepenii sunt un fruct cu un continut scazut de calorii, bogati in nutrienti vitali si va pot ajuta sa slabiti. Reducerea caloriilor si limitarea cantitatii de dulciuri procesate pe care le consumati va poate ajuta sa scadeti in greutate. Spre deosebire de deserturile procesate, pepeni rosii si cei galbeni contin zaharuri naturale, care va ajuta sa satisfaceti nevoia de dulce si va pot permite sa rezistati consumului de deserturi mai putin sanatoase. Pepenii sunt un aliment cu o densitate redusa de energie.

Cateva detalii despre dieta cu pepene si beneficiile ei

Dieta cu pepene

Pepenele rosu si pepene galben au 46, 53 si 61 calorii la o cana de fruct, cubulete. Continutul ridicat de apa din pepeni va ajuta sa aveti un sentiment de satietate, ceea ce va ajuta sa controlati cantitatea de alimente si calorii pe care o consumati in timpul dietei. In plus, alimentele cu densitate scazuta de energie si continut scazut de grasimi pot ajuta la reducerea greutatii si a riscului de a dezvolta diabet de tip 2.

Nutrientii din pepeni sunt o parte importanta din dieta, deoarece pepenii contin atat vitamina C cat si vitamina A. Pepenele galben contine cel mai mult din ambele vitamine, cu 56 mg de vitamina C si 264 mcg RAE de vitamina A, care este de aproximativ 30% din necesarul de vitamina A pentru barbati si 37% pentru femei. Alti nutrienti din pepeni care va pot ajuta sa aveti o dieta echilibrata si in acelasi timp sa pierdeti in greutate sunt potasiu, folat, seleniu si colina. Adultii care mananca intre 1400 si 1800 de calorii pe zi au nevoie de 1 ½ de cana de fructe in fiecare zi pentru a fi hraniti corespunzator, atat in timpul dietei cat si in timpul mentinerii greutatii.

Cand inlocuiti alimentele cu continut caloric mare cu pepene, reduceti consumul caloric, ceea ce reprezinta o cerinta pentru scaderea in greutate. Combinati pepene galben cu alte fructe proaspete, taiate, pentru o salata de fructe sau ca o inlocuire a inghetatei. Desi pepenele galben va poate ajuta sa va indepliniti obiectivele de scadere a greutatii, evitati consumul exclusiv de pepeni, deoarece corpul are nevoie de proteine din carne sau fasole, carbohidrati complexi din paine si legume, produse lactate si grasimi sanatoase.