Lista avantajelor de care se bucura persoanele care folosesc un soft de distributie este una destul de consistenta, iar inainte de a investi intr-un astfel de program, managerii trebuie sa stie cat mai multe lucruri despre el. In randurile de mai jos, ei pot descoperi cele mai importante beneficii de care pot avea parte!

Comenzile, usor de gestionat

Pentru inceput, important de mentionat este faptul ca toate comenzile primite de la clienti sunt extrem de simplu de gestionat cu ajutorul unui soft distributie. Tot ce trebuie sa faca angajatii din multinationale este sa introduca datele corecte in sistem, iar ulterior, bunurile vor fi livrate conform preturilor, tipului de transport selectat, dar si conform datelor solicitate de clienti. Mai mult, exista si o metoda automata de introducere a comenzilor in soft-urile moderne, iar aceasta este si mai usoara.

Simplu de folosit concomitent de un numar mare de angajati

Pe lista beneficiilor de care au parte persoanele care folosesc un soft de distributie se numara si faptul ca in functie de cum este setat, acesta poate fi folosit concomitent de cateva sute sau chiar cateva mii de angajati. Este vorba despre un avantaj important mai ales pentru companiile care au birouri in mai multe orase sau in mai multe tari: angajatii pot lucra in paralel, fara a intampina dificultati.

Un soft de distributie poate avea nenumarate functii

Printre avantajele de care oamenii de afaceri mai trebuie sa stie se afla si posibilitatea de a seta softurile in functie de nevoile de business.

Soft de distributie | AttoSoft.ro

soft de distributie

De exemplu, ei pot discuta cu reprezentantii AttoSoft.ro pentru ca acestia sa le ofere acces la rapoarte usor de generat pentru comenzile introduse in sistem sau pot cere sa aiba la dispozitie tranzactii cu ajutorul carora sa vada exact cate comenzi au pentru un anumit tip de produs.

Relatia cu clientii se imbunatateste

Primind intotdeauna update-uri despre comenzile lor si avand posibilitatea sa le modifice, daca este nevoie, clientii vor deveni extrem de multumiti. Avand o clientela satisfacuta, multinationalele isi vor crea o imagine impecabila pe piata!