Un software CRM este un ansamblu de strategii, proceduri si instrumente care urmaresc imbunatatirea relatiei cu clientii. Un sistem CRM are rolul de a gestiona activitatile externe si interne ale unei companii, contribuind la punerea in aplicare a unei strategii eficiente de lucru. Mai mult decat atat, un CRM unifica relatiile cu clientii si prospectii, maximizand valoarea informatiilor detinute despre acestia si contribuind la atragerea de noi clienti si la generarea de noi oportunitati pentru cei existenti.

Specialistii attosoft.ro recomanda produsele AttoSoft Gestiune atat pentru companiile aflate la inceput de drum, cat si pentru companiile de renume.

Utilitatea unui sistem CRM intr-o companie

Din punct de vedere al utilitatii sistemului CRM, se poate vorbi de mai multe activitati pe care acesta le acopera in mod uzual. Este vorba despre activitati de marketing, in care modulul CRM este destinat organizarii, planificarii, gestionarii si masurarii activitatilor de marketing in cadrul companiei, dar si despre activitati ce tin de vanzari. Un sistem CRM va facilita imbunatatirea procesului de vanzare si va creste numarul de contracte incheiate intr-o anumita perioada.

Pe partea de service si suport, un sistem CRM are in vedere organizarea eficienta a activitatilor interne si cresterea calitatii serviciilor care sunt oferite clientilor. Din punct de vedere al activitatilor de proiectie, acest sistem ajuta la crearea proiectelor, la gestionarea resurselor, la optimizarea costurilor, analizand rezultatele obtinute si corelandu-le cu informatiile disponibile.

Avantajele principale ale unui sistem CRM

Sistemul CRM ajuta utilizatorii sa isi creasca vanzarile prin cresterea numarului de oportunitati, prin rata de conversie a acestor oportunitati in contracte, dar si prin valorificarea unui contract si scaderea duratei medii a ciclului de vanzare.

Software CRM | AttoSoft Gestiune | attosoft.ro

software CRM

Un sistem CRM contribuie la imbunatatirea calitatii procesului de vanzare, gratie monitorizarii permanente a vanzarilor si stabilirii fluxurilor personalizate. Se implementeaza practici bune la nivelul companiei si se seteaza targete si obiective de performanta, se automatizeaza activitatile de marketing online si de e-mail marketing, astfel incat orice vizita pe sitre este o oportunitate de vanzare. In plus, un sistem CRM creste calitatea relatiei cu clientii si ofera angajatilor acces la informatii complete despre fiecare, ajutand la solutionarea in cel mai scurt timp a solicitarilor acestora.

Sistemul CRM este o investitie buna pentru orice companie, contribuind la realizarea proceselor desfasurate in firma si oferind vizibilitate si transparenta tuturor activitatilor care le compun.