Un aliment “incompatibil” poate perturba digestia buna.

Teoria se invarte in jurul digestiei, un mecanism chimic foarte subtil si hipersensibil. O alimentatie inconstanta absorbita in timpul mesei poate perturba totul, spune Fabienne Théodoloz, biochimist alimentar care invata si practica aceasta metoda de peste douazeci de ani. Intr-adevar, in functie de natura alimentelor, digestia nu se face in acelasi loc sau cu aceleasi sucuri digestive sau acelasi ritm.

Prin urmare, este necesar sa se respecte combinatiile potrivite pentru o digestie rapida, usoara, fara fermentatie, balonare sau retentie de apa. Deoarece aceste tulburari, care elibereaza o multime de toxine in sange, provoaca o supraincarcare a muncii organelor, cu consecinte obositoare si excesul de greutate.

Alimentele sunt clasificate in patru familii. Toate sunt permise in alimentatie, dar nu in acelasi timp.

alimentatie

Amidon: include faina, cereale, leguminoase, tuberculi, lapte vegetal cu amidon si legume radacinoase.

Alimente acide: lamaie, alcool, sampanie, vinuri albe si vinuri rosé precum si acizi din condimente, cum ar fi otet, muraturi, ketchup, mustar, maioneza, fructe crude si uscate, si serbeturi.

Proteine ​​animale: peste, fructe de mare, crustacee, carne.

Alimentele universale: neutre, se combina cu totul. Acestea sunt toate alimentele acide dupa gatit, uleiuri vegetale, produse lactate animale si vegetale, ciocolata, gem, miere, zahar, oua si avocado.

Nu combinati un amidon cu alimente acide la aceeasi masa si reduceti combinatia de amidon / proteine. Adaugat la acest lucru sunt sfaturi surprinzatoare in comparatie cu dietele date de unele nutritionisti. Bea doar apa curata sau ceai intre mese, si mananca foarte mult dimineata si foarte putin seara.

Programul incepe cu o dezintoxicare a corpului timp de zece zile, stabilita in urma unei interogari specifice. Meniurile sunt concepute in functie de asociatiile bune, dar si de gusturile, obiceiurile si problemele fiecaruia. Apoi vom continua daca vrem sa pierdem si mai multa greutate sau sa ne stabilizam prin mentinerea obiceiurilor alimentare bune ale metodei.

O persoana care a slabit cu acest ghid spune:

“Am pierdut 8 kg, iar sotul meu 10 kg, fiecare cu meniuri diferite, asa ca am reusit sa ma razgandesc acolo unde mi-am dorit, pastrand in fiecare zi un pahar de vin rosu. Nici un miracol, a fost greu pentru mine, mai ales la inceput pentru ca mi-a fost foame, acelasi lucru pentru sotul meu, dar astazi nu m-am intors la fosta dieta, dar eu tin fructele pentru micul dejun si doua alimente doar pentru pranz M-am stabilizat.”